Довші дні, коротші ночі. Гульк — уже й струмок тече! Лютий враз як зарегоче, знов морозом припече.

"Здоров'язбережувальний розвиток дитини - дошкільника"

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ-ЗАХИСТ ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМКУ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 

 

«Єдина краса, яку я знаю, - це здоров’я»

Генріх Гейне

  

РОБОЧА ПРОГРАМА

 

БЛОК І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Реєстрація учасників 

1. Концепція освітньої здоров’язбережувальної моделі: виставка проектної, інноваційної діяльності дошкільного  навчального закладу.

 

БЛОК ІІ. ІНФОРМАЦІЙНИЙ

1. Здоров’я кожної дитини – головна складова освітнього простору дитячого садка (директор департаменту освіти Вінницької міської ради Буняк В.В.)

2. Менеджмент відкритої соціально – педагогічної системи: здоров’язбереження як вирішальний аспект в освітньому процесі ДНЗ (завідуюча ДНЗ № 72 Волкова Н.І.):

  • Кріотерапія. Відеопрезентація роботи творчої групи працівників ДНЗ;
  • Соляна кімната: шлях до зміцнення здоров’я та оздоровлення дошкільника. Відеопрезентація;
  • Взаємодія з молодіжним клубом «Makkabi club». Альтернативні шляхи роботи дошкільного закладу з громадськістю;
  • Презентація  спільного проекту  «Разом з мамою» (голова Вінницької обласної громадської організації «Територія мам» Ткачук В.П.);
  • Лікувально – оздоровча креативна гімнастика в рамках роботи клубу взаємодії з батьками «Зростаємо здоровими» «Роби, як ми! Роби з нами! Роби краще нас!» (Ранній вік, вихователь Ірлянова О.Я.).

 

БЛОК ІІІ. МЕТОДИЧНО – ПРАКТИЧНИЙ

  1. Творча майстерня:
  • Вплив оздоровчих технологій на емоційний стан дитини.  Ігрове заняття «Якщо хочеш бути здоровим, посміхайся!»   (4 – й рік життя, майстер: вихователь Малик Н.М.)
  • Кріотерапія як засіб оздоровлення дитини. Тематичне заняття «Як ми ялинку врятували»  (5 – й рік життя, майстер: вихователь Шликова Н.А.)
  • Використання нетрадиційних оздоровчих технологій у роботі з дітьми з хронічними неспецифічними захворюваннями дихальних шляхів.  Інтегроване заняття «7 скарбів здоров’я» (6 – й рік життя, майстер: вихователь Каменських Г.Я.)

      2. Релакс - клас «Жіноча краса або використання кріотерапії в косметології» (вихователь Шликова Н.А.)

БЛОК ІV. АНАЛІТИЧНИЙ

  1. Світ здоров’язбереження «Журавлика».  Аналіз роботи закладу з використанням мультимедійної дошки (заступник директора департаменту, начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Рихліцька Л.В.)

 

БЛОК V. «МОЗАЇКА ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ»

      1. Дегустація травяних чаїв, відварів, fresh – соків