Вересниться Вересень айстрами, жоржинами, журавлиним клекотом, де-не-де ожиною. Заграє до школярів Листячком та росами, і вітає школярів із початком осені. Недін Лариса

Охорона життя та безпека життєдіяльності

План заходів КЗ «ДНЗ №72 ВМР»

щодо охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей

 

№ з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Організаційна робота:

- перевірити наявність та стан засобів гасіння пожежі, забезпечити їх утримання в справному стані;

- забезпечити групи настільно – дидактичними матеріалами згідно методичних вимог, поновити в групах куточки пожежної безпеки;

- узгодити перспективне планування занять, роботи поза заняттями з правил дорожнього руху у всіх вікових групах

 

Вересень

 

 

 

 

Заступник завідувача  з господарства

Дармограй В.В.

 

 

 

Вихователь - методист

Журавель Н,В.,

вихователі

 

2.

Робота з кадрами:

- провести інструктажі: «Дії персоналу на випадок пожежі»;

 

 

 

 

- організувати і провести просвітницьку роботу з дітьми і батьками з пожежної безпеки та профілактики дорожньо – транспортного травматизму (тематичні папки – пересувки, усні журнали, ширми – розкладки тощо);

- надати індивідуальні консультації, забезпечувати посібниками, літературою;

- систематизувати, поповнити матеріали методкабінету з попередження дорожньо – транспортного травматизму та пожежної безпеки

 

Двічі на рік

 

 

 

 

 

Упродовж  року

 

 

 

 

 

Упродовж  року

 

 

Заступник завідувача  з господарства

Дармограй В.В.

Вихователь - методист

Журавель Н.В.

Вихователь - методист

Журавель Н.В., вихователі

 

 

 

Вихователь - методист

Журавель Н.В.

 

3.

Робота з дітьми:

- провести тематичні заняття, бесіди, вікторини, екскурсії, спостереження;

- провести сюжетно – рольові ігри «Пожежники на навчанні», «Сім’я», «Водії і пішоходи», «Перехрестя»;

- використовувати в навчально – виховній роботі читання художньої літератури з правил пожежної безпеки та дорожнього руху;

- провести конкурси малюнків;

 

 

- провести музичні дозвілля з пожежної безпеки та закріпленню правил  дорожнього руху;

- провести тренувальні вправи з надання першої медичної допомоги

- провести тижні безпеки,Тиждень знань безпеки життєдіяльності

 

Упродовж  року

Упродовж  року

 

Упродовж  року

 

 

Квітень

 

 

Квітень

 

 

Квітень

 

Відповідно до наказів ДО ВМР

 

Вихователі всіх вікових груп

Вихователі старших груп

 

Вихователі всіх вікових груп

 

 

Вихователі дошкільних груп

Музичні керівники,

Вихователі

Вихователі старших груп

Завідувач Волкова Н.І.

 

4.

Робота з батьками:

-         поповнювати інформаціями папки – пересувки;

-         проводити індивідуальні бесіди, анкетування, консультації ;

-         залучати батьків до участі у музичних дозвіллях.

 

Упродовж  року

Упродовж  року

Згідно графіку розваг

 

Вихователі всіх вікових груп

Вихователі всіх вікових груп

Музичні керівники,

вихователі всіх вікових груп

 

 

 



ЗАНЯТТЯ 

«ГОТУЄМО ШКІПЕРА У САДОЧОК»

СЕРЕДНЯ ГРУПА

 

Мета:

 

Виявити, закріпити та розширити знання дітей про правила поведінки у громадських місцях, на вулиці, правила дорожнього руху (вулицею треба ходити спокійним кроком, триматися правої сторони, переходити дорогу на переході), значення зеленого та червоного сигналів світлофора. Розвивати увагу, пам’ять, спостережливість. Підтримувати прояви дитячої ініціативи та фантазування, виховувати повагу до професії – міліціонер.

 

Підготовка до заняття:

 

     1. перегляд ілюстрацій та книжок з даної теми;

     2. згадування загадок про світлофор, професії, транспорт;

     3. читання вірша збірки «Сам у дома»;

     4. прослуховування пісні, що присвячена професії міліціонер;

     5. перегляд мультфільму «Пінгвіни Магадаскару».

 

План  заняття:

  1. Дидактична вправа «Закінчи речення».
  2. Зустріч з підполковником міліції Непийком Віталієм Васильовичем (начальником відділу кадрів забезпечення Вінницького вищого професійного училища Департаменту Державної служби охорони при МВС України) під супровід пісні Вадима Мулермана «Наша служба и опасна, и трудна».
  3. Розповідь підполковником історії «Про Шкіпера»,  який має бажання навчатися в дитячому садочку.
  4. Хвилинка – цікавинка «Що? Де? Коли?» (діалог з міліціонером).
  5. Дидактична гра «Що погано, а що добре?».
  6. Міні – ситуативна гра «Міліція».