Любить травень малювати трави, квіти, сонце, хату. Не запитує, чи можна. Все малює – він художник. Намалює озеро, комарів під лозами, хвіст красивий півню, а шпаку – шпаківню. І кульбаби у траві найсправжнісінькі, живі. Синім річку намалює – травень синю фарбу любить. І червону, й жовту, й чорну, бурякову, помідорну. Шепотять під вітром клени: — не забув ти про зелену? Віктор Бойко

Заняття з безпеки життєдіяльності

 «ГОТУЄМО ШКІПЕРА У САДОЧОК»

СЕРЕДНЯ ГРУПА

 

Мета:

 

Виявити, закріпити та розширити знання дітей про правила поведінки у громадських місцях, на вулиці, правила дорожнього руху (вулицею треба ходити спокійним кроком, триматися правої сторони, переходити дорогу на переході), значення зеленого та червоного сигналів світлофора. Розвивати увагу, пам’ять, спостережливість. Підтримувати прояви дитячої ініціативи та фантазування, виховувати повагу до професії – міліціонер.

 

Підготовка до заняття:

 

     1. перегляд ілюстрацій та книжок з даної теми;

     2. згадування загадок про світлофор, професії, транспорт;

     3. читання вірша збірки «Сам у дома»;

     4. прослуховування пісні, що присвячена професії міліціонер;

     5. перегляд мультфільму «Пінгвіни Магадаскару».

 

План  заняття:

  1. Дидактична вправа «Закінчи речення».
  2. Зустріч з підполковником міліції Непийком Віталієм Васильовичем (начальником відділу кадрів забезпечення Вінницького вищого професійного училища Департаменту Державної служби охорони при МВС України) під супровід пісні Вадима Мулермана «Наша служба и опасна, и трудна».
  3. Розповідь підполковником історії «Про Шкіпера»,  який має бажання навчатися в дитячому садочку.
  4. Хвилинка – цікавинка «Що? Де? Коли?» (діалог з міліціонером).
  5. Дидактична гра «Що погано, а що добре?».
  6. Міні – ситуативна гра «Міліція».