В січні день навшпиньки став: я росту! Дивіться! В грудні довго спочивав, а тепер не спиться. Буду плечі розправлять кожної хвилини. Хочу теж великим стать, звати на гостини. Навесні величину з нічкою зрівняю. Верховодити почну, вволю погуляю. На гарячому коні мчатиму по світу і в яскравому вбранні стріну красне літо. Доросту аж до зірниць на Свята Зелені, повернуся з вечорниць з місяцем в кишені. Піду росами в гаї по гриби й суниці. Вижну в полі врожаї жита та пшениці. Як пожовкне перший лист, затягну попругу та зрівняю білий зріст з нічкою удруге. Літо бабине утне сонячну годину. Ніч кордони перетне, а я відпочину. Наталя Карпенко

Результати моніторингу якості освіти

ОБСТЕЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ 

2017-2018навчальний рік 


Ранній вік

Перші молодші групи № 6,8 (3-й рік життя)

Узагальнені дані компетентності дітей за Базовим компонентом дошкільної освіти

 

Освітні лінії:

1. "Особистість дитини", зміст освіти: "Здоров`я та фізичний розвиток";

2. "Дитина в соціумі";

3. "Дитина у природному довкіллі";

4. "Дитина у світі культури";

5. "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі";

6. "Мовлення дитини";

7. "Гра дитини".


Дошкільний вік

Узагальнені дані компетентності дітей за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»


Другі молодші групи № 5,7,9 (4-й рік життя)

 


Розділи програми:

1. «Особистість дитини», підрозділ "Здоров`я та фізичний розвиток";

2. "Мовлення дитини";

3.  "Дитина у світі культури", підрозділ "Літературна скринька";

4. "Дитина в соціумі";

5. "Гра дитини";

6. "Дитина у природному довкіллі";

7. "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі", логіко-математичний розвиток;

8. "Дитина у світі культури", підрозділ "Образотворча майстерня";

9. "Дитина у світі культури", підрозділ "Театральна мозаїка".

 


Середні групи № 1,2,3,11 (5-й рік життя)

Розділи програми:

1. «Особистість дитини», підрозділ "Здоров`я та фізичний розвиток";

2. "Мовлення дитини";

3.  "Дитина у світі культури", підрозділ "Літературна скринька";

4. "Дитина в соціумі";

5. "Гра дитини";

6. "Дитина у природному довкіллі";

7. "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі";

8. "Дитина у світі культури", підрозділ "Образотворча майстерня";

9. "Дитина у світі культури", підрозділ "Театральна мозаїка".

 


Старші групи № 4,10,12 (6-й рік життя)

Розділи програми:

1. «Особистість дитини»;

2. "Мовлення дитини";

3. "Дитина в соціумі";

4. "Гра дитини";

5. "Дитина у природному довкіллі";

6. "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі";

7. "Дитина у світі культури", підрозділ "Образотворча майстерня";

8. "Дитина у світі культури", підрозділ "Літературна скринька";

9. "Дитина у світі культури", підрозділ "Театральна мозаїка".